čtvrtek 7. února 2013

Spodnička dorazila!


Jakožto začínající lolita, toho v mém šatníku moc nemám. Pokud mám být upřímná tak, jednu sukni, bloomers a včera mi konečně došla SPODNIČKA. Nemohla jsem si to nechat pro sebe a tak tu máte první fotky mé první spodničky zatím bez sukně, ale brzy budou i s ní. Děkuju Reiko! :)
Už se opravdu těším na sobotu. Bude tam spoustu lidí a já. To je až neskutečné, po měsících snění o tom. jak nosím lolitu se sen stává skutečností. doufám, že nebudu jediný nadšenec (který pravděpodobně zmrzne :3) v lolitě. Ale jelikož tam bude tolik lidí, je to silně nepravděpodobné.
Navíc mám v sobotu Narozeniny, a tak byla dneska oslava. A ne jen moje, ale mamka má narozeniny ta týden a teta za dvat, tak to bylo celkem velké. Dostala jsem krásný nástěný kalendář s koňmi, kytičku, belgickou čokoládu a krásnou pompadůrku. Nemám moc kvalitní fotky, protože je už tma, ale pro představu stačí. Tak tady to máte :)

moje úžasná spodnička :3






Žádné komentáře:

Okomentovat